Szja bevallás 2018

SZJA bevallás elkészítése keretében vállaljuk magánszemélyek, egyéni vállalkozók SZJA bevallásának elkészítését Budapesten és Budapesten kívül.

SZJA bevallását, gyorsan, precízen és időben elkészítjük.

Szolgáltatás menete:

Miután megkapta SZJA adóigazolásait, a papírokat vagy eljuttatja hozzánk e-mailben vagy személyesen is behozhatja hozzánk. (Budapest, 1158 Drégelyvár utca 3. 8/48, 148-as kapucsengő)

• Amennyiben személyesen hozza, azonnal elkészítjük az SZJA bevallást,
  • Amennyiben nem személyesen hozza be hozzánk SZJA bevallásához szükséges igazolásait, hanem e-mailben küldi, akkor küldünk önnek egy számlát, melynek teljesítése esetén elkészítjük és küldjük a SZJA bevallását.

A SZJA bevallás díja: 4.000 Ft + 27% ÁFÁ-tól.

Határidők:

A bevallás beadására vonatkozó határidők:

• január 31‑ig meg kell kapnia az adóbevallása kitöltéséhez szükséges minden igazolást és tájékoztatást.
  • Ha Ön magánszemély 2018. május 21-e az adóbevallás benyújtásának és a megállapított adó megfizetésének a végső határideje.
  • Ha Ön egyéni vállalkozó, akkor a bevallását 2018. február 26‑áig kell benyújtania és teljesítenie esetleges adófizetési kötelezettségét is.

Ne feledje, hogy az adó megfizetése nem pótolja az adóbevallást!

Szükséges iratok:

1. február 15‑ig meg kell kapnia az adóbevallása kitöltéséhez szükséges minden igazolást és tájékoztatást.

Előforduló igazolások:

• Igazolás munkaviszonyból vagy egyéb jogviszonyból származó jövedelemről (17M30, Adatlap 2017)
  • Egészségpénztártól (OEP) kapott igazolás (Tgyás, gyed)
  • Egyéb igazolás (munkaügyi kp.-tól, tőzsdei ügyletről, külföldi jövedelmről, ingatlan értékesítésről)
  • Adókedvezményre jogosító igazolások (súlyos fogyatékosság, önkéntes biztosítók, NYESZ)
  • Családi kedvezmény esetén a gyermekek adatai (adóazonosító)

Természetesen a hozzánk eljuttatott adatokat munkatársaink teljes bizalommal kezelik és harmadik fél számára nem adják ki.